fbpx

I 2020 har Frederiksbjerg Guitarskole og den traditionsrige danske guitarforretning Akustikken indgået en samarbejdsaftale, der kommer alle vores nye elever til gode!

Vi har været på god fod, lige siden dengang Akustikkens fysiske butik lå skråt over for vores lokaler i Frederiks Allé, og derfor er vi glade for, at Akustikken nu officielt tilbyder vores nye guitarelever følgende:

• Gratis tjek: Besøg Akustikken med dit instrument. Personalet tjekker, om alt er OK. Skal der fixes en mindre ting, der kan klares ”on the spot”, er det uden beregning.
  • 10% rabat på strenge (Darco og Martin) ved køb af minimum 4 sæt.
  • 25% rabat på strenge (Darco og Martin) ved køb af en kasse med 10 sæt:

Frederiksbjerg Guitarskole anbefaler derfor på det kraftigste, at alle nye guitarelever gør brug af tilbuddet og af Akustikkens butikker generelt. Du finder butikkerne her:

Jægergårdsgade 154 B – 8000 C. +45 86 12 60 34
akustikken.dk

Tilbuddet gælder inden for de første to måneder efter elevens oprettelse. Ved henvendelse skal navn og startdato oplyses (OBS: Tilbuddet gælder ikke online).

Du er tættere på, end du tror – så let kommer du i gang

Hos Frederiksbjerg Guitarskole er der ikke langt fra tanke til handling.