Ledig stilling: Digital Marketing Assistent & SoMe-koordinator (studiejob)

Af William Michaelsen i Nyheder

Instrumentundervisning.dk er en landsdækkende platform for privat musikundervisning med mange års erfaring og undervisere inden for både rytmisk og klassisk musik. Vi dækker således et bredt marked, og vores primære formål er at matche elever/kunder med vores undervisere, som tilbyder både fysiske og onlinelektioner – i den forstand er vi en moderne, decentral musikskole, da al undervisning foregår i privaten og/eller online.
Vi er allerede godt repræsenteret i store dele af landet, men vi vil gerne endnu længere ud i krogene for at rekruttere flere lærere og tiltrække nye elever, så alle danskere – ung som gammel, nybegynder som øvet – har adgang til kvalificeret undervisning.

Vi søger en medarbejder, som kan administrere og synkronisere vores digitale annoncer og kampagner og i det hele taget styre den daglige drift af vores lige nu beskedne SoMe-tilstedeværelse. Målet er dertil at styrke vores brand ved hjælp af værdiskabende content som supplement til ovenstående.

Samme virksomhed driver også Frederiksbjerg Guitarskole i Aarhus C., og de samme opgaver vil gøre sig gældende her.

Ansøgning sendes til info@instrumentundervisning.dk snarest muligt. Skriv eller ring også gerne (tlf. 28746122), hvis du har spørgsmål. Se mere på instrumentundervisning.dk og her på fb-guitarskole.dk